روح صورتی

روح من در جهت تازه اشیاء جاری است.

روح صورتی

روح من در جهت تازه اشیاء جاری است.

مشخصات بلاگ

حرف ها دارم ....

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

خیر مقدم به خودم

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۵۵ ب.ظ

روح صورتی به جمع وبلاگ نویسان خوش آمدی ! 

بالاخره دست از تنبلی برداشتم و شروع به نوشتن کردم . حس پروانه ای را دارم که از پیله دراومده . میخوام یه کم با این حس جدیدم تنها باشم . 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۱
روح صورتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی