روح صورتی

روح من در جهت تازه اشیاء جاری است.

روح صورتی

روح من در جهت تازه اشیاء جاری است.

مشخصات بلاگ

حرف ها دارم ....

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

گربه ها دوست داشتنی اند.

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۱۹ ب.ظ


بین حیوانات، گربه ها سوگلی ان. طناز و ملوسن و آدم دلش غنج می ره برای ناز کردنشون. برای رسیدگی بهشون. برای داشتنشون. همونجور که هستن دوست داشتنی اند . می گن گربه ها نمک نشناسن، بی حیان ، حتی گربه صفتی  به عنوان یه خصلت بد وارد لیست واژگان شده . نمیدونم من هیچ وقت حیوون خونگی نداشتم اما اگه بخوام داشته باشم حتما یه گربه خواهم داشت . از نگاه کردن  و بازی کردن با گربه ها سیر نمیشم . گربه ها ادا در نمیارن. خودشونن . 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۲
روح صورتی

نظرات  (۱)

۱۲ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۱۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
همه حیوانات که خوبن ...
اما هیچ حرفی از قدیم بی‌حکمت نیست ..
وقتی میگن گربه‌ها نمک نشناس اند کاملا درسته ... به چشمم دیدم که میگم ...
چند سال از یه گربه نگهداری‌کردم بعد اومد در خونه‌مون خراب کاری کرد و بعد از یه مدتی هم کلا گم و گور شد :)
پاسخ:
سلام 

درست می فرمایید همه حیوانات خوبن . خیلی هم خوبن . برای من گربه ها خوبترن .
گربه شما هم رفته سر زندگیش . چه میشه کرد اونم دل داشته دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی