روح صورتی

روح من در جهت تازه اشیاء جاری است.

روح صورتی

روح من در جهت تازه اشیاء جاری است.

مشخصات بلاگ

حرف ها دارم ....

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

اسفند،دختر منتظر سال

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

بچه که بودم اسفند ماه را دختری تصور می کردم که داره به خودش میرسه که براش خواستگار بیاد . آب و جارو می کنه . خوشگل می کنه . جلوی آیینه هی به خودش نگاه می کنه . سرخاب و سفیداب می کنه . با اینکه بوی تمیزی میده بازم عطر میزنه . دلش از انتظار دیدن یار تاپ تاپ می کنه. یه دقیقه حالش بهاریه یه دقیقه دیگه پاییزی و یهو زمستونی میشه . تکلیف احساسش با خودشم معلوم نیست . هواییه . روی زمین بند نمیشه . می خونه . می رقصه . می چرخه و باز میره جلوی آیینه خودش را ورانداز می کنه . لپاش گل می اندازه و زیر لب خودش را تحسین می کنه ولی یهو باز به هم می ریزه . گرم میشه سرد میشه . نفس های عمیق می کشه و با موهاش بازی می کنه . 

اسفند ، دختر منتظر ساله که  هوای انتظار قبل از وصل را داره . 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۳
روح صورتی

اسفند

نظرات  (۲)

قشنگ بود.

لطفا به وب ما هم سر بزنید.
پاسخ:
ممنون از نگاه قشنگ شما .
۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۴۵ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب بود
:)
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی