روح صورتی

روح من در جهت تازه اشیاء جاری است.

روح صورتی

روح من در جهت تازه اشیاء جاری است.

مشخصات بلاگ

حرف ها دارم ....

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

پاکسازی

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

در این یکی دو ماه اخیر روند پاکسازی محیطی و روحی من خیلی زیاد بوده . خونه را که قشنگ بلند کردیم و تکوندیم . خدایی مثل دسته گل شده . حالا هم تغییر مکان شرکت و جابه جایی . خودمم که یه ریست فکتوری اساسی روحی داشتم . 

احساس خوبی دارم . احساس می کنم یه پرونده چندین ساله یا شاید چند قرنی از زندگی های گذشته ام در حال بسته شدنه و پرونده جدیدی داره باز می شه . حس نو شدن دارم . حس گیاهی که تازه کاشته شده . 

دیروز توی آرایشگاه با جمعی آشنا شدم که روح های زرد لیمویی داشتند . چقدر نگاهشون به دنیا زیبا بود. از اساتیدشون گفتند. چقدر بهشون حسودیم شد شاید بهتره بگم غبطه خوردم . منم دوست دارم با استاد روحی و خود برترم صحبت کنم اما تا حالا که نشده . میدونم هنوز باید روی خودم کار کنم . اما واقعا از خودم راضیم . توی این دو سال اخیر پیشرفتم خیلی خوب بوده . باید تلاشم رو بیشتر کنم . 

لابه لای این همه کار ، پلن های سال 98 را هم بنویسم . دلم یه مراقبه یک ساعته میخواد و با ذهن آروم بشینم لیست برنامه های یک سال آینده ام را بنویسم . 

امیدوارم امسال یه شروع عالی داشته باشم و داشته باشید. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۵
روح صورتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی